CĂSUŢA POŞTALĂ PRIVATĂ

Primim corespondenţa ta,
              Oricând nu o poţi prelua !


OBLIGAŢIILE  NOASTRE

1. Să preluăm corespondeţa clientului în măsura prevederilor contractuale.

2. Sa preluăm corespondenţa clientului care depăşeşte prevederile contractuale numai dacă la iniţierea sau pe parcursul contractului clientul a cerut aceasta în scris, obligându-se, la preluarea corespondenţei, la plata suplimentară cuvenită.

3. Să respectăm legislaţia în vigoare cu privire la această activitate şi mai cu seamă la secretul corespondenţei şi protecţia datelor cu caracter personal.

4. Să păstrăm corespondenţa colectată în condiţii care opresc deteriorarea ei.

5. Să menţinem perioada şi termenii contractuali pe care ni le-am asumat.

6. Să nu aplicăm contractelor în derulare schimbările ce survin în ce priveşte politica de lucru şi preţurile.

7. Să păstrăm corespondenţa în starea în care am primit-o şi la fel s-o şi predăm.

8. Să predăm corespondenţa la termenul stabilit şi persoanei stabilite.

9. În caz de deces al clientului persoană fizică, care nu a desemnat un împuternicit pentru ridicarea corespondenţei, corespondenţa se predă soţului/soţiei, rudelor sau persoanei desemnate să se ocupe de bunurile lui după deces, dacă prezintă dovezile: dovada rudeniei/a căsătoriei/a desemnării + certificatul de deces, în caz contrar corespondenţa fiind returnată trimiţătorilor.

10. În caz de deces al reprezentantului clientului persoană juridică, care nu a desemnat un  împuternicit care să ridice corespondenţa, corespondenţa se va ridica de către cel care îl înlocuieşte, cu dovezile necesare: certificatul de deces şi dovada înlocuirii, în caz contrar corespondenţa fiind returnată trimiţătorilor.

11. În caz de faliment/desfiintare a firmei corespondenţa se va prelua de către cei care se ocupa cu procedura de faliment. Dacă nu are cine s-o preia se returnează trimiţătorilor.


12. Pierderea, distrugerea corespondenţei din vina noastră îndreptăţeşte clientul la despăgubiri de valoarea pierderii suferite, dacă aceasta are valoare bănească. Dacă nu are valoare bănească atunci se va despăgubi clientul cu suma plătită pe abonamentul lunii în care s-a produs paguba.Paguba se reclamă în scris şi despăgubirea se face în maxim 30 zile lucrătoare de la primirea reclamaţiei.

13. Forţa majora legal declarată ne exonerează de răspundere.

 

Copyright 2011 SC MELL-OTTI BUSINESS SRL
casuta postala privata, casute postale private, inchiriere casuta postala, inchirieri casute postale